Sodówka

Jeden młody dziennikarz sportowy, który napisał w życiu 5o tekstów, stwierdził w reklamówce internetowej że właśnie bierze udział w projekcie nowej gazety i ta gazeta to będzie najwyższa klasa światowa i m.in. on to gwarantuje. Dodał też, że to będzie Liga Mistrzów dziennikarzy. Akurat nie będzie ale nie o to chodzi.

To tak jakby piłkarz Odry Wodzisław mówił, że wśród pięciu najlepszych piłkarzy świata jest on, Kaka, Messi, Ronaldo i Gerrard. Kubeł zimnej wody na łeb by się przydał. Bez gazu oczywiście.

Ciekawe czy ktoś załapał o kogo chodzi. Pzdr 🙂

16 Komentarzy »

  1. ziombwoi said

    ja wiem o kogo chodzi, ale bardziej robie ten komentarz zeby ci nabic statystyki. Nie zdradze jednak o kogo chodzi, tylko powiem ze lubi Dolce i Gabane i Fred Perry kolekcja vintage lata 70.
    A gdybym byl zlosilwy powiedzialbym zebys sie wzial za robote, zamiast marnowac czas na tym blogu (ewentualnie wedlug nomenklatury chlopakow z „GW” – blogasku). Elooooooo

  2. vegetable78 said

    masz rację, o tego gościa właśnie chodzi. Jesteś drugą osobą, która zamieściła u mnie komentarz, więc nigdy nie zostaniesz zbanowany. Pzdr.

  3. Ten dziennikarz ma inicjały R.L?

  4. vegetable78 said

    Andrzej nie mogę powiedzieć. Nie potwierdzam, nie zaprzeczam. Dajmy z tym spokój, wiele razy z nim pracowałem i zawsze było ok, ale są granice, których nie powinno się przekraczać. Jeśli krytykujesz konkurencję to z klasą. A to co panowie robią na swojej stronce to kąsanie po kostkach, trochę dziecinada.
    PS. Jesteś trzecią osobą, która zamieściła u mnie komentarz, więc nigdy nie zostaniesz zbanowany 🙂

    • Marek nie dziw się że twój blog odwiedzają dziennikarze, nic w tym dziwnego. Przeciętni zjadacze chleba zaczną czytać tego bloga jak się gdzieś zareklamujesz czy coś w tym stylu.

  5. vegetable78 said

    Powoli zacząłem się reklamować ale delikatnie, rozpędzam się, to trochę jednak potrwa. Faktem jest, że słupek oglądalności powolutku idzie w górę. Również dzięki Tobie. Pzdr.

  6. Finkelbaum said

    Marek, wszystko ok, ale trochę przesadzasz z porównaniami. Co Ty masz z tymi nazistami?!

  7. Finkelbaum said

    I o co do chuja chodzi z tymi wzorkami? nie chce miec przy swoim niku floresow z jakichs testow na gruboskornosc.

  8. vegetable78 said

    Finkelbaum, tu akurat nie ma nazistów, ale generalnie faktem jest, że „mam coś z nazistami”. Chodzi o to, że spotykam wielu ludzi, których zachowanie przystaje do wzorca gości, którzy byli oskarżani na procesie norymberskim. Oczywiście to ekstrema, ale instynkty są te same. Przyznaję się, że zapis procesu norymberskiego miał ogromny wpływ na moje postrzeganie rzeczywistości i charakterów ludzkich przede wszystkim. Cholera widzę ich na co dzień, Goreingów, Baldurów von Schirachów, Schachtów. Czasem zwykłych koniunkturalistów, czasem katów. Te same charaktery tylko, że warunki inne. Ta buźka tu nie pasuje, ale to generalnie pozytywny blog, więc… 🙂

  9. misza said

    Brałeś udział w jego wychowywaniu Wawrzynek:) Masz za swoje:) Chociaż akurat ja go zawsze lubiłem:)

  10. vegetable78 said

    Michał, ależ ja również go lubiłem i wciąż go lubię. Uważam, że ma spory talent. Ale talent to jedno a jak go wykorzystasz to co innego. Poza tym klasa. Dziennikarze powinien mieć klasę, a sposób w jaki reklamują się goście poniżając naszą gazetę jest żenujący.
    To samo na temat Pawła Zarzecznego, jego teksty na tych promocyjnych video są beznadziejne. Tyle że Paweł jest już w tej polskiej lidze mistrzów a Rafał jeszcze nie…
    Uważam też, że młodemu dziennikarzowi zaimponowali goście,którzy mają wszystkich za łajno, to jest jego problem. Ale nie odbieram mu talentu, żeby to było jasne.
    PS. Dzięki, że wpadłeś.

  11. Omar said

    Właśnie zastanawiałem się co się z tym fanem Romy stało, a tu proszę. Liga Mistrzów! Roma nie weszła, to chociaż on się załapał.

    Ciekawi mnie co z tego Futbol News powstanie, ale wydaje mi się, że będzie bezpodstawne jechanie z tymi, których się nie lubi i głaskanie kolegów, a już przede wszystkim „perełek” od zaprzyjaźnionych agentów. Taka już natura „bezkompromisowych” panów K.S. i P.Z. Rafał mi się jakoś w ten klimat średnio wpisuje, ale chyba się elastycznie dostosuje i wyda trochę jadu.

    PS natknąłem się na tego bloga przypadkiem i mi się spodobał. zostaję!

  12. vegetable78 said

    super, cieszę się że zostajesz. Mi też wydaje się, że Rafał ma większe możliwości, niestety w „PS” nie chcieli go zostawić, bo ponoć psuł atmosferę… moim zdaniem nie psuł. Powiedziałem jednemu gościowi z kierownictwa, że szkoda odstrzelić faceta, który zna 4 języki, ma wielką wiedzę o piłce i chce się rozwijać. Tak, tak, tak, tak. I na tym się skończyło. Szkoda. A teraz już nikt nie panuje nad jego sodówką. Wmawiają mu coś. Szkoda po raz drugi.

    PS. Omar, jesteś już 5 osobą, która umieściła swój komentarz na moim blogu, wobec tego nigdy nie zostaniesz zbanowany, bez względu na to co być napisał 🙂

  13. mariano said

    fajny gosc, z poczucie humoru, ale zarozumialy faktycznie, czasem moglby troche zejsc na ziemie. no chyba, ze to we wloszech tak ucza…

  14. Zuch said

    – Co za chuj – myślałem kiedyś. Dziś widzę, że tak nie jest, potrafi być zabawnie. Spokojnie, czasem sam schodzi na ziemię:)

    Co do spotów – whatever. Jak przygotujemy dobrą gazetę, to nic nie będzie trzeba opowiadać.

  15. vegetable78 said

    o to właśnie chodzi. Po co te głupie zabiegi. Zróbcie lepiej i wystarczy… Ja zaznaczam, że chłopaka lubiłem i lubię, nawet go trochę broniłem. Po prostu uznałem, że postępuje trochę nie fair i zareagowałem.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

