Radio

Toksport. A konkretnie http://www.toksport.pl/

Jestem zdecydowanie za. W Polsce będziemy mieli w końcu radio sportowe. Mało muzyki, tylko gadanie o piłce. Wywiady, wywiady, wywiady, informacje, opinie, debaty. Mistrzostwo świata. Będę słuchał. I od czasu do czasu coś tam mam też powiedzieć.

Fajnie, że do inicjatywy przystąpił Jacek Bąk. To na pewno podniesie prestiż przedsięwzięcia. Tak się złożyło, że znam dobrze właściciela i wiem, że to będzie profesjonalne. Zresztą, słyszałem zajawki i naprawdę jestem mocno… no jak to powiedzieć, żeby głupio nie wyszło… podekscytowany!

Więcej dowiecie się tutaj:

http://www.wirtualnemedia.pl/article/2769206_Jacek_Bak_wspolwlascicielem_radia_sportowego_TokSport.htm

Zapomniałbym – mówcie o tym wszystkim.

8 Komentarzy »

  1. Marek Tal said

    Jak będziesz w jakieś audycji to zapowiedz to na blogu, to wtedy z pewnością będę słuchał tego radia.

  2. Omar said

    jak będziesz w jakiejś audycji to w kółko powtarzaj:

    testwawrzyna.wordpress.com najlepszy blog sportowy w necie. testwawrzyna.wordpress.com najlepszy blog sportowy w necie. testwawrzyna.wordpress.com najlepszy blog sportowy w necie.

    reklama dźwignią handlu, żeby się nie okazała Dźwigałą handlu. Cokolwiek miałoby to znaczyć…

    Czekam aż radyjko zadziała!

  3. Marek Tal said

    Wydaje mi się, że Marek już dzisiaj powinien sobie zafundować domenę http://www.marekwawrzynowski.pl . To koszt jedynie 60 zł, a renoma później znacznie większa.

    • vegetable78 said

      to byłaby gruba przesada. Ten blog to szczyt mojej autolanserki, więcej nie jestem w stanie z siebie wydobyć, pzdr.

  4. colo_colo_santiago_de_chile said

    Marek, jak dużo płacisz klakierom ?

  5. colo_colo_santiago_de_chile said

    „jak będziesz w jakiejś audycji to w kółko powtarzaj:

    testwawrzyna.wordpress.com najlepszy blog sportowy w necie. testwawrzyna.wordpress.com najlepszy blog sportowy w necie. testwawrzyna.wordpress.com najlepszy blog sportowy w necie.”

    o to nie bedzie trudno, co? 😉

  6. vegetable78 said

    że niby jestem taki zakochany w sobie? No nie wiem…

    PS. Blog jest testowy, trenuję sobie pisanie opinii. Poza tym chciałem zrobić archiwum tekstów. Zrobiłem kilka materiałów w życiu i nie chciałem żeby leżały w piwnicy. Taki mały lansik. A co… pzdr.

  7. Sebek said

    A co do radia, choć kibicuje, czarno to widze… Daje im 6 mc. 🙂

    PS. Aaa, bo Wawrzyn tam bedzie przemawiał
    to 4 😀

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

