Porównania Hajty

Znalazłem to na znanej brukowej stronie weszlo.pl. Pozwolę sobie zacytować:

„Po meczu dziennikarze pytają Tomasza Hajtę, czy się specjalnie motywował na Czerkasa. A Hajto na to: – Napinałem się na mecze Ligi Mistrzów, gdy musiałem pilnować Ljungberga, Henry’ego czy Piresa. A nie na jakiegoś Czerkasa. Ludzie, czy żeście powariowali?! Nie będę się porównywał z Czerkasem. W ostatnim sezonie zagrałem więcej meczów, niż on w całej karierze. To jest porównanie czekolady z gównem.”

Podoba się? Gdyby dziennikarze mieli jaja skontrowaliby tak: „A gdyby miał pan porównać siebie do Ljungberga, Henry’ego czy Piresa to byłby pan gównem czy czekoladą?”

Zawsze jest ktoś mocniejszy i myślę że w takich porównaniach Hajto dość często jest brązowy. Nie będę deprecjonował osiągnięć Hajty bo jak na Polskę osiągnął wiele. Ale chyba nie wystarczająco wiele skoro musi się dowartościowywać kosztem niejakiego Adama Czerkasa.

2 komentarze »

  1. Mateusz said

    Panie Marku, zależałoby mi na nawiązaniu z Panem kontaktu lecz niestety nie mogę znaleźć na Pana jakichkolwiek namiarów. Sam też zajmuje się tematyką sportową i chciałbym wymienić się róźnymi poglądami. Prosze o kontakt.

    Pozdrawiam
    Mateusz

  2. vegetable78 said

    najlepiej wpisywać się tutaj, wszystko co przychodzi czytam i jeśli mam w zanadrzu jakąś odpowiedź to staram się odpowiedzieć. Ew. można na maila: marek.wawrzynowski@axelspringer.pl
    jeśli nie mam urlopu albo wywiadu to akurat w moim przypadku jest to znacznie pewniejszy kontakt niż telefon, którego bardzo często nie mam przy sobie. pozdrawiam

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

