Trening

Wczoraj Stefan Majewski zdecydował się poprowadzić trening dziennikarzy. Konkretnie reprezentacji dziennikarzy. No w sumie ten Stefan nie taki zły. No Stefciu jak tam, to znaczy panie selekcjonerze. No Stefan, zawsze cię lubiłem. Wcześniej uważałem, że się nie nadajesz na selekcjonera, ale myślę że zrobiłem błąd, że się nadajesz. Stefan, muszę ci powiedzieć, że jesteś naprawdę świetnym trenerem. Stefciu nie przejmuj się zawistnikami, dasz radę, udowodnisz im. Stef, a może umówilibyśmy się na piwo? Nie no teraz, to pewnie na kolację z winem, co Stefan? Stefan, od początku byłem za tobą, ale powiem ci kto był przeciw. Stefan, a ty w ogóle nie przejmuj się niczym, czym się będziesz przejmował. Że co, że nie masz osiągnięć? Moim zdaniem masz. Ja też uważam, że dwa awanse i dwa puchary Polski to jest coś. Że co ci zarzucają, że fryzjer i korupcja? Co ty, Stefan, przecież ja cię znam, przecież ty byś nigdy… a z Widzewem… no co ty Stefan, na pewno nic nie wiedziałeś. A ja myślę Stefan, że po prostu niektórzy dziennikarze zajmują się tylko opluwaniem. Ale my zawsze będziemy przyjaciółmi, nie Stefan? Słuchaj, pamiętaj, nawet jakby się nie powiodło, to na mnie możesz liczyć bardziej niż na inych, wiesz Stefan, ja jestem zawsze w porządku, nie opluwam nikogo Stefan. A tak w ogóle, to co robisz dzisiaj wieczorem Stefan?

2 Komentarze »

  1. Marek Tal said

    Jeśli rzeczywiście tak wyglądały fragmenty treningu to już się boję naszego kraju.

  2. vegetable78 said

    nie było mnie tam, to taka specyficzna forma felietonu. Do zrozumienia 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

