Net

Włączam się do akcji. Chcesz krytykować, wypominać błędy, rób to, ok, również anonimowo! Chcesz obrażać i opluwać anonimowo, spier…

shut_up

Dotyczy to również środowiska dziennikarzy sportowych. Pod moimi wpisami wielokrotnie pojawiały się wpisy anonimowych osób z adresów różnych wydawnictw, w tym mojego własnego, prymitywnych, niedowartościowanych chamów. Różnych napinaczy internetowych, którzy witają się z tobą „sie ma” a później siadają do kompa i odkrywają swojego mr. Hyde’a. Donosicieli, prymitywów, odbiorców weszlo.pl i tak dalej.

PS. Obrazek jest dość stary, wziąłem go jednorazowo ze strony, która wzięła go ze strony http://www.demotywatory.pl, bardzo dobra strona z bardzo dobrymi obrazkami. Polecam.

4 Komentarze »

  1. uop said

    wez sie do roboty.odbiorców weszlo.pl ?a co sam tam nie zagladasz?pytam sie…co ci zrobili?

  2. vegetable78 said

    Czasami zaglądam, natomiast wszyscy chyba wiedzą o jakich odbiorców chodzi. Ja nie wybierałem tej grupy, ukształtował ją sam autor strony i jak wszyscy, którzy go znają wiedzą, jest bardzo inteligentnym facetem, więc świetnie zdaje sobie sprawę z tego jakich ma odbiorców. Pozdrawiam i proszę o unikanie ataków personalnych.

  3. defendo said

    Nie obrażam – ani anonimowo, ani z otwartą przyłbicą, chociaż są tacy, których obraża samo moje istnienie.
    Jasne, że w wirtualu jest mnóstwo chamstwa, ale na coś trzeba się zdecydować – albo wykluczyć możliwość komentowania(i stracić bezpośredni kontakt z czytelnikiem)
    – albo kasować niewygodne komentarze(również te chamskie, ale nie tylko) i narazić się na zarzut dobierania sobie wyłącznie chwalców(radziłabym zatrudnić kogoś na stałym dyżurze przy komputerze, jeden człowiek nie da rady, czasem musi się zdrzemnąć)
    – albo niczego nie wykasowywać(moja opcja) i liczyć na inteligencję i dobry gust czytelników – oni sami uznają, z kim nie warto się zadawać i zostawią chama odłogiem(co go boli najbardziej chyba), narazić się na inwektywy – ale nie tracić możliwości obserwowania tego, w jaki sposób mój tekst jest odbierany
    – na upartego można samemu produkować nicki – i pisać pod nimi autopochwały, ale to piekielnie pracochłonne i dość odrażające

    Swoją drogą – trafiłam tutaj z powodu zbieżności tematu mojej notki z tą tutaj:)

    • vegetable78 said

      Mam zasadę, że nie kasuję. Skasowałem trzy teksty składające się w 60 procentach z bluzgów, nastawione wyłącznie na obrażanie. Po to by nie dopuścić do zaśmiecenia tego bloga. Każdy może się wypowiedzieć, nie oczekuję pochwał, bo nie ma generalnie za co chwalić. I generalnie chwalenie jest kłopotliwe dla autora. Chodzi mi o wymianę opinii. Dlatego przy większości ataków personalnych proszę o spokój ale niemal wszystkie komentarze zachowuję.
      Tak więc jaknapisałem na początku, również wyznaję opcję: „nie kasować”. Chodzi jedynie o przypadki ekstremalne.
      pzdr, dzięki za głos w sprawie 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

