Kto zmyślił tym razem

W poniedziałkowym wydaniu “Futbol News” wyciągnięto Januszow Atlasowi historię sprzed 13 lat. Wtedy to obsmarował Zdzisiała Drobniewskiego, ówczesnego prezesa GKS-u Bełchatów. Opowiedział o tym, jak Drobniewski zwierzał mu się z kupowania meczów.

Dzisiaj Atlas mówi “FN”: – Nie pamiętam jak to dokładnie wyglądało. Może faktycznie Drobniewski chwalił się, że kupował mecze, a może to zmyśliłem – opowiada Atlas.

Oto rzecznik PZPN przyznaje się więc, że zmyślał artykuły. Ile zmyślił? Jeden? Pięć? Dziesięć? Wszystkie?

Tak czy inaczej sam sugeruje, że jest oszustem.

Z tym cytatem mam jednak poważny problem? Jaką mamy gwarancję, że wypowiedż Atlasa nie została zmyślona? W “FN” to nie byłaby nowość (chociaż autora artykułu jeszcze nie przyciąłem na ssaniu z paluszka, przyznaję). Nie można też wykluczyć, że zaskoczony telefonem z gazety, Atlas swoją wypowiedź, na poczekaniu, po prostu zmyślił.

PS. Swoją kampanię na szefa PZPN rozpoczyna Sylwester Cacek, właściciel Widzewa. Artykuł informujący o tym, że jest to kandydatura jak najbardziej poważna, znajdziemy w “FN”. Skąd wiadomo, że to nie zmyślone? Otóż dziennikarze, którzy to napisali, są przez Cacka opłacani. Oczywiście nie ma w tym nic złego. Gdyby ktoś nie wiedział, to pan Cacek jest właścicielem gazety.

PS. Sorry musiałem to zrobić. Najwyżej KTOŚ się obrazi, pzdr.

shut_up

37 komentarzy »

  1. uop said

    internetowych napinaczy – w sumie zgodze sie. to ten blog mocno ucierpi. może zamieść jakiś link na terapię- mozna tylko probowac resocjalizować. to jacyś popaprani frustraci-zalosne,nie kazdy napinacz jest frustratem.chcialem cie tylko cie z prowokować i wykonczyc doswiadczeniem.udlo mi sie.zaczeles pisac jak popraniec ,poziom z rynsztoka.myślisz ,ze tak latwo komus zabronic pisac ?to net , ja moge raz pisac z wawy , raz z Chin (chodzi mi o ip).wiem myslicie ,jakis polglowek.ale ten polglowek cie porobil colo_colo_santiago_de_chile a twoj kolega niech wymieni okna albo przestanie patrzyc w obrazy.moge przestac tu pisac ,ale to szef tego bloga musi zadecydowac….

    • Wilkowicz said

      Widzę, że najlepszy fragment dyskusji mnie ominął. Zaczęliśmy o pieniądzach, a już jest o oknach i obrazach. Szkoda, bo byłem ciekawy co Pan odpisze, a tu skasowane. Generalnie to ja nie mam nic przeciwko temu, że Pan tu pisze. Tylko jesli Pan już nie może się przedstawić – tego strachu przed nami nie rozumiem – to niech Pan przynajmniej pisze po polsku, bo niektórych wpisów nie sposób zrozumieć.

      • uop said

        tak.colo_colo_santiago_de_chile pytal mnie nawet o erekcje…dal sie znizyc do poziomu pewnej strony.jesli chodzi o te obrazy ,to bylo nawiazanie do pana wypowiedzi…panie Wilkowicz .niestety wychodza tu braki w mojej edukacji :(da sie cos z tym zrobic?

  2. uop said

    ale nie banem ,ale sie usmialem,zebym ja nie zaczal stosowac takich metod…prosze napisac powaznie ,dlaczego?

    • Wilkowicz said

      Pewnie coś da się z tym zrobić, ale czy to nasz problem? Mamy przyjemniejsze zajęcia. To Pan się musi postarać. Bo stanął Pan w obronie Pana Cacka, a on czytając Pańskie teorie o kryzysie i o tym kto zarobi albo nie, może umrzeć ze śmiechu. Szkoda by było, chciałbym żeby wystartował w wyborach.

      • uop said

        moim celem byla tylko prowokacja .to nie wasz problem(mam dyslekcje).pokazalem tylko ,ze nawet taki ,,inteligent”jak colo_colo_santiago_de_chile jest wstanie zachowac sie jak zwykly cham.nie robcie z siebie jakiejś szlachty.patrze na wpisy i nie widze w nich nic nadzwyczajnego.zwykle teksty.kwestia wprawy i nauki.możesz pisac ,ze nie jestem zadnym przeciwnikiem.zyj dalej w przekonaniu o swoim geniuszu.tylko sie nie zdziw ,jak zrobia ci kiedys jakies testy i wyjdzie ze jestes przecietny tak jak ja…<<co ja?powtorzmy ten test…

      • vegetable78 said

        uop, bo to nie jest nic nadzwyczajnego. Żaden konkurs filozoficzny. Jesteśmy dziennikarzami sportowymi a nie kulturalnymi. Czego się spodziewałeś? Jakiś wzniosłych przemówień?

  3. vegetable78 said

    Możecie sobie gadać co chcecie. Skasowałem to bo się wkurwiłem. Ta debata była żenująca. Nie na temat, nie gramatyczna, oskarżenia rzucane bezpodstawnie, jakieś przekrzykiwanki.
    @#$%#!!@@#$%$%^$ – i tyle.

    • Wilkowicz said

      Twoje prawo kasować, ale trochę żałuję, że stałem w korku i nie zdążyłem przeczytać;) Lubię takie sparingi, tylko przeciwników zwykle mam dużo lepszych

  4. vegetable78 said

    zirytowałem się i skasowałem. Pewnie popełniłem błąd. Często działam nieprzemyślanie. Przesłałem ci całą korespondencję na maila, możesz sobie ją przeczytać.

    • Wilkowicz said

      @ uop
      nie robimy z siebie żadnej szlachty, nie uważamy się za geniuszy. Można z nami normalnie porozmawiać, jak się chce. Po prostu Pana uważamy za ignoranta, chama i podglądacza, na podstawie dotychczasowej twórczości. Na Pana tle nie jest trudno zabłysnąć. Powtórzę: nie jest pan żadnym przeciwnikiem, mogę Panu przesłać ze swojej skrzynki mailowej, jak się biją wielcy internetowi rywale. Z nimi to sama przyjemność, bluzgają, ale mają coś do powiedzenia. Oczywiście, że wpisy to kwestia wprawy i nauki, tylko trzeba chcieć się uczyć, a nie zalewać net jakimś bezsensem. „Moim celem była tylko prowokacja” – no to sorry, ale się nie udało. „Moim celem było ośmieszanie się” – tu jest sukces. już nie pytam, dlaczego Pan się nie przedstawia.

  5. uop said

    w sumie masz racje.choc osmieszyla to sie jedna osoba , i nie bylem to ja…bo
    je nie jestem z tego srodowiska.ja tylko w wolnym czasie postanowiłem zamieszać..nie pierwszy raz i nie ostatni.takie walki o jakich piszesz wydaja mi sie troche udawane,jak amerykanskie zapasy, ja wole MMA.ale chetnie zobacze jak wygladaly.bo w sumie widzialem moze 3-4 takie e-walki o jakich piszesz.
    podglądacz?tego nie rozumiem ,przeciez zalozenie bloga jest takie chyba ,zeby mial jak najwiekszy zasięg.jak autor chciałby ,to moze zrobic dostep tylko dla wybranych osob .moj mail kikouop@op.pl .jak mozna to prosze o male wyjaśnienie kto jest kim w tych walkach.

    przepraszam autora za zanizenie poziomu tego bloga,jesli bede pisal,to juz raczej na temat(przynajmniej statystyke ci nabilem).pzdr

    • colo_colo_santiago_de_chile said

      @uop
      szanowny Panie,
      Jesli pana zdaniem to ja sie osmieszylem, to bardzo się cieszę,
      proszę wrocić do domu i opowiedziec znajomym i dzieciom jak pan mnie zalatwil
      a jak juz sie terapia skonczy, prosze sie odezwac, wystawie rachunek.
      p.s.
      jesli pan nie zauwazyl:
      to nie deszcz pada, tylko cos innego leci panu w twarz
      poza podglądaczem, był jeszcze cham i ignorant

  6. uop said

    zostawie to dla siebie.prosze o pisanie na temat.moj mail jest 2 posty wyzej ,jesli ma pan mi cos do powiedzenia moze pan wyslac mi wiadomosc.prosze mnie nie prowokowac.dyskusja tak , ale na poziomie.zmieniam swoj wizerunek na tym blogu.pzdr

    p.s.
    z gory dziekuje za ten mail.

  7. vegetable78 said

    jestem zdecydowanym zwolennikiem zmian 🙂

  8. Omar said

    Zapytam tylko z ciekawości. Zdajecie sobie sprawę, że to tylko bezsensowna dysputa o kompletnie niczym? Nie wiem co straciłem, ale wnoszę, że niewiele. Straciłem też trochę czasu czytając 15 komentarzy. Pewnie się nie znam na „e-walkach” i chyba już się nie poznam. Tylko Marek liczy kliknięcia i wkrótce będzie tu robić kasę na reklamach.

    • wilkowicz said

      Omar, ale jak się nie znasz na e-walkach, to po co wchodzisz do ringu sędziować? Chcieliśmy, to powalczyliśmy. Wszyscy cali i zdrowi.

      • vegetable78 said

        ja od siebie dodam, że nie robię tego dla kasy 🙂

      • uop said

        wysle mi pan tego maila? myslelem ,ze do poduszki sobie po czytam.a tu taki zawod:(

      • Omar said

        Nie wchodzę sędziować. Siedzę z boku, na trybunach. Siedziałem zanim zaczęły się e-walki i zanim się zorientowałem co się dzieje, stałem się mimowolnym widzem. Nie chciałem wychodzić, bo wcześniej było ciekawiej i może znów będzie. Gdybym miał bloga, to pewnie na takie e-walki bym nie pozwolił, ale to już indywidualna sprawa Wawrzyna. Jak dla mnie ten blog trochę się przez to rozmywa. W skrócie jakiś gość przekomarza się (e-walczy?) z dziennikarzami Rzeczpospolitej na blogu dziennikarza Przeglądu Sportowego pod tekstem o tekście w Futbol News. Ja jestem młody siur i pewnie do tego nie dorosłem. Przepraszam.

        PS. Dziękuję za wzbogacenie mojego słownika o hasło „e-walki”. Życzę wam wszystkich samych zwycięstw w komentatorskim ringu. Gdybym sędziował, to wydałbym jakiś wyrok. Lubię sędziować, ale nie w ringu i nie w internecie.

        Pozdrawiam wszystkich

      • vegetable78 said

        nie przesadzaj, to nie jest codzienna sytuacja, wypadek przy pracy. Takie sytuacje się po prostu zdarzają. Pzdr.

      • uop said

        dokladnie-takie sytuacje się po prostu zdarzają.jesli chodzi o te ,,e-walki” to nie mysleliscie nigdy o takim sewisie gdzie publicznie byscie mogli po sobie smarowac?gdzie widownia wydawala by wyroki… a tej jak wiadomo ,czasami zwykle chamstwo moglo by sie bardzo podobac.byle by byly kontrasty i klikalnosc.pan Wawrzyn z obserwacji swojego bloga za pewne wie ,ze takie sytuacje cieszyly sie największym zainteresowanie.czytelnicy chcą chcę krwawych starc dziennikarzy ,mozna im to dac.kto wie moze z czasem wyklarowało sie kilku prawdziwych dziennikarskich gladiatorów,ktorych kochałby tlum…

      • Omar said

        Zdecydowanie portal e-walki.pl byłby ciekawym pomysłem. Kategorie sport, polityka, gospodarka, kultura… Ja bym nie był wiernym użytkownikiem, ale wiele osób chciałoby zobaczyć starcia znanych dziennikarzy i jeszcze móc wydać wyrok.

        Pomysł jest, domena wolna. Śmiało można atakować. Marketingowy sukces wielce prawdopodobny. Na przykład Atlas kontra Misza albo Żelazny kontra Hurkowski. I miliony czytelników, którzy wzorem Cezara mogą machnąć kciukiem w dowolną stronę. Reklama Sprite. Kto będzie pragnieniem?

        Mnie się takie rzeczy chyba nie zdarzają, ale to może dlatego, że „piszę pod interes społeczny” 🙂

      • vegetable78 said

        jest to jakaś myśl. Nie tyle walki co spory. Oczywiście internet musiałby się ucywilizować. Czyli może za dwadzieścia lat. Ale mógłbyś założyć taką stronę. Zacznie się niewinnie, od chamskich wymian zdań, później będzie coraz lepiej.
        Trening czyni mistrza, jestem przekonany, że wielu mistrzów klawiszy czy znanych bloggerów zaczynało jako zwykłe trolle internetowe. Z czasem przychodzi ucywilizowanie się, przebiegłość i łatwość w wyrażaniu opinii ale zacięcie do walki pozostaje. Pzdr.

      • uop said

        to nie jest na teraz.dopiero robie przeglad.net tak jak pan W pisze musiałby się ucywilizować,coraz wiecej ludzi pisze juz pod nazwiskami .coraz mniejsza anonimowość.mysle ,ze szanujacy sie
        dziennikarze szybko by odeszli ,pod naporem anonimowej krytyki.
        no i kasa ,dobrzy ,za duzo zarabiaja by ich zatrudnić-ale to sie zmieni raczej.

        Żelazny kontra Hurkowski.- nie wiem jak ten 1 ,ale tego 2 kojarzę ,bardzo latwo sie denerwuje…do walk by sie nadawal idealnie.widownia byla by mniejsza.dziennikarze to nie gwiazdy medialne ,ale te kilkaset tysiecy klikow na miecha by bylo,czyli jakis juz dochod.

        Atlas kontra Misza – rozumiem ,ze ten pan Misza zostal ostatnio nazwany chujem przez Atlasa.no tu by byla walka np juz z klikalnoscia rzedu 30 tys.

      • vegetable78 said

        Pan Atlas nazwał Michała w ten sposób, bo chciał ściągnąć na siebie uderzenie mediów i odciągnąć je od laty. Okazał się jednak mało przekonywujący, bo ludzie mieli na tyle energii, by zaatakować go jako człowieka reżimu Laty. Cała strategia poszła się j… bo pan Atlas nie zauważył, że nie działa w rzeczywistości PRL.
        A co do strony, to było bardziej w formie żarciku. pzdr.

      • uop said

        zarty ,zartami ,ale juz kontraktujemy z omarem dla pana pierwsza walke.
        to bedzie ktos z FN.maila sie nie doczekałem(juz nie licze nato) ,troche szkoda,jak bierzecie udzial w jakis e-bojkach to zawsze mozna tu wrzucic linki.

        ps jeszcze z tego miejsca przepraszam colo_colo.nie ma sie co denerwować.ja pana nawet szanuje.w zasadzie to chyba kazdego tu obrazilem,ale to nie byla frustracja.

      • vegetable78 said

        🙂

      • uop said

        jeszcze dodam ,ze wycofuje sie z tego to co pisalem wczesniej odnosnie RP.ja naprawde szanuje ludzi tam pracujacych.nic o was bez was!

        ps. kazde pana teksty sa publikowane w PS?szczerze mowiac nie kupuje ,wiec nie wiem.

      • vegetable78 said

        te wolne przemyślenia są tylko tutaj. Większe formy są wcześniej drukowane w „PS”.
        PS. Fajnie, że zdecydowałeś się dołączyć do rzeczowej dyskusji, pzdr. 🙂

  9. misza said

    Wawrzyn, tak z ciekawości, dlaczego nie banujesz?

    • uop said

      panie misza , banowanie i tak tu by nic nie dalo.ja moge zmieniac swoj adres ,a na nicka nie mozna zalozyc mi bana, bo jest tymczasowy.jezeli ma pan jakies pytanie zwiazane z tym tematem chetnie odpowiem.

  10. vegetable78 said

    każdy pisze za siebie, na swoje konto, podpisuje się pod tym nazwiskiem albo nickiem. Wywalam tylko obraźliwe wpisy i bezpodstwne oskarżenia.

  11. vegetable78 said

    tu nie chodzi o banowanie. Chodzi o kulturę w wymianie zdań.

  12. www.przemyslaw-zych.blogspot.com said

    Ale schiz. Od siebie dodam tylko, że wypowiedź Atlasa miała miejsce. Kubuś Pachnicki nie pisze z palucha:) Sam byłem przy tym. Z drugiej strony nie przywiązywałbym do wypowiedzi Atlasa wielkiej wagi. Pewnie zrobiło mu się głupio, że teraz pracuje dla Drobniewskiego, zaczął kręcić, nawijać makaron na uszy, nie wiedział co powiedzieć. Pzdr

  13. vegetable78 said

    Przemek, ale ja doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że wypowiedź nie została zmyślona. Tak jak napisałem, nie mam podstaw by choć sugerować, że była. Śmieje się raczej z Atlasa. To jakaś absurdalna postać.

  14. grab said

    Kubus nie ma czasu na zmyslanie, bo chalupe tynkuje.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

