Przecieki

Wikipedia już podała: Złotą piłkę France Football wygrał Messi (473 pkt.), Cristiano Ronaldo (233), Xavi (170). Dalsze znalazłem na jakiejś hiszpańskiej stronie (podobno za AFP): Iniesta (149), Eto’o (75).

tu jest link

Ciekawe czy się sprawdzi. Nie mam nic przeciwko temu..
PS. Sprawdziło się. Wikipedia (w języku angielskim) to podstawa. Zapowiadałem, że usunę w ten wpis (chyba), gdyż nie jest to strona informacyjna ale to mój jedyny sukces w ciągu ostatnich miesięcy. Byłem pierwszym, który podał tę informację w Polsce, bo akurat siedziałem ok. 1 w nocy przy necie. Nie łatwo rozstać się z takim osiągnięciem 🙂

3 Komentarze »

  1. Wilkowicz said

    Jesteś pierwszy w Polsce, który podał punktację. Bo kolejność na podium, to daliśmy w piątek;)

  2. vegetable78 said

    Cholera, a tak się cieszyłem.

  3. wilkowicz said

    Nie przejmuj się, i tak nikt tego w piątek nie zauważył;)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

