Nietolerancyjny ksenofob Biedroń

Cytaty z Super Expresu. Wypowiada się Robert Biedroń, naczelny gej Polski, który walczy o równość dla gejów i lesbijek. Tak w skrócie.

Pan Robert odniósł się do słów Arka Onyszki, który stwierdził, że gejów nie trawi.

„Jeśli któryś z polskich klubów go zatrudni, zareagujemy natychmiast. Będziemy domagać się zdecydowanej reakcji PZPN i UEFA”

„Pan Onyszko to homofob i ksenofob, człowiek bardzo nietolerancyjny. Słyszałem, że Odra zaproponowała mu kontrakt, ale mam nadzieję, że się z tego wycofa”

Prawdopodobnie jedynym sposobem na to by uciszyć Arka Onyszkę jest publiczne spalenie go na stosie. Oczywiście prze śmiercią musi wyznać: „Lubię gejów”. Jego majątek powinien zostać skonfiskowany i przekazany na rzecz organizacji gejowskich, a 10 procent na prywatne konto pana Biedronia. Jak w średniowieczu, tyle że w drugą stronę.

Arek Onyszko nie powiedział: „Rozstzelajcie Gejów, zabijcie ich, zamordujcie, zabierzcie im wszystko co mają”. Wypowiadał się generalnie w tonie: „Nie lubię gejów, wkurzają mnie, nie chcę mieć z nimi nic wspólnego”.

Biedroń mówi: nie dawajcie mu pracy, wyrzućcie go.

Arek nie powiedział: „Wyrzućcie z pracy wszystkich gejów”

Arek jest prostym facetem wychowanym w dawnym stylu, może trzeba go trochę wyedukować. Nie jest złym człowiekiem, wiem bo go poznałem, nie domaga się krwi.

Biedroń jest inteligentnym inkwizycjonistą.

Jako przedstawiciel kibiców wyjątkowo tolerancyjnych proponuję: „Wykopmy Biedronia ze stadionów, razem z jego nienawiścią”

4 komentarze »

  1. Stan Islav said

    Biedroń, mówiąc delikatnie, jest denerwujący. Jak ktoś kto nie jest tolerancyjny może wymagać od kogoś bycia tolerancyjnym. Onoszko nie rozumie jak można być pedziem, a Biedroń nie rozumie jak można być homofobem. Proste. Każdy ma prawo do swoich przekonań byle nie krzywdzić innych. A Onoszko przecież nikogo nie chce spalić na stosie, a pseudo-tolerancyjny Biedroń nawołuje do rebelii

  2. Omar said

    Moja homofobia zakiełkowała wraz z pierwszym publicznym pojawieniem się Biedronia. Wraz z każdym kolejnym rosło. Dziś homofobia znów urosła o kilka centymetrów. Heterofob jakiś z tego Biedronia 🙂

  3. Finkelbaum said

    No, wreszcie tekst, który warto skomentować.
    Co do chuja się dzieje? Trzeba wszystkich kochać, naśladować, szanować? Nawet wbrew samemu sobie? Nawet jak według mojego sumienia szanować ich się nie da? Mam udawać kogoś innego? Mam być mentalną dziwką, bo mnie ktoś pozwie do trybunału w Strasburgu? W imię czego? Poprawnego zakłamanego społeczeństwa?
    Dlaczego ci, którzy chcą zdejmować krzyże ze ścian w szkole, nie godzą się na to, aby w klasach wisiały i krzyże, i gwiazdy Dawida, i jakieś symbole muzułmanów i ateistów? Dlaczego DO CHUJA PANA geje, lewacy, komuniści, zieloni, moderniści i wszystkiego rodzaju egoistyczne męty narzucają mi swoją wizję świata szantażując, że jak jej nie przyjmę, to ja będę mętem? Czym to się różni od faszyzmu?

    Jedno wielkie KURWA JA PIERDOLE!

    Od Onyszki, dopóki jest sobą nie robiąc innym krzywdy, niech się wszyscy odpierdolą. Nie jestem homofobem ani tym bardziej katolubem, ale to co się dzieje to skurwysyństwo wymierzone w ludzką wolność.

    No, już mi lepiej.

    A tak poza tym uważam, że Onyszko to chujowy bramkarz.

  4. vegetable78 said

    ostro, aż mnie wbiło w fotel. skoro poprzednich nie było warto komentować, to może zajmę się tylko sprawami politycznymi 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

