Nikt na świecie nie wie…

Słów kilka o mediach.
Dostajemy newslettera z różnych instytucji w „PS”, właśnie otworzyłem tego najnowszego z Eurosportu. Rzecznik pisze, że hurra, że wygrali, że zostali ogłoszeni najlepszym serwisem sportowym w Polsce.
Wyboru dokonał magazyn Press (konkretnie trzyosobowe jury).
Wśród najpopularniejszych serwisów internetowych eurosport zajmuje 14. miejsce 🙂 tak, tak, a drugi na liście TVP.pl zajmuje miejsce 15.
Tu macie dokładne wyniki
Co więc zadecydowało o pierwszym miejscu eurosport.pl?
Zaraz zobaczę:
pierwszy materiał… własny o Justynie Kowalczyk, temat oparty na rankingu superexpressu, drugi materiał: Przedruk wywiadu z Tomkiem Kuszczakiem z Przeglądu Sportowego, trzeci materiał… Martina Hingis, coś tam, coś tam, przedruk z zachodnich stron internetowych, czwarty materiał: „Skruszony Jarosław Lato mówi…” – przedruk z „Przeglądu Sportowego”, piąty materiał – przedruk z Polskiej Agencji Prasowej (po to ona jest, więc nie traktujcie tego jako zarzutu), piąty materiał – ranking FIFA, który podali wszyscy, szósty materiał – wywiad z Robertem Kubicą, a jakże, przedrukowany z oficjalnej strony Formuły 1, jak bezwstydnie informuje eurosport.

Szczerze mówiąc, ze stron oferujących przedruki i kradzione materiały wolę sport.pl i onet.pl i jeszcze kilka innych. Na stronę eurosport.pl nie zajrzałbym, gdyby nie nachalna promocja. Tylko, że cholera trzej jurorzy nie stwierdzili, że istnieją fajniejsze strony. Cóż tak urzekło jurorów? Co zachęciło ich do wyłonienia tego a nie innego zwycięzcy?
Nie wiem. A może to, że jak informuje wikipedia…
Andrzej Supron (jeden z jurorów) wraz Pawłem Borkowskim komentuje coś ważnego dla Eurosportu.
No to powodzenia!

29 Komentarzy »

  1. Omar said

    Sports.pl też ma przedruki z PS 🙂

    Jak dla mnie 90minut.pl testwawrzyna.wordpress.com i sfd.pl. kolejność dowolna

    Tak szczerze to Eurosport robi całkiem niezłe lajfy z zimówek i tenisa, ale newsy rzeczywiście leżą

  2. vegetable78 said

    sports.pl jako jedyny może mieć a nawet powinien 🙂 mam nadzieję, że kiedyś będzie to fajna strona, na razie trzeba nad nią bardzo ostro popracować. Generalnie w Polsce nie ma dobrych stron sportowych, jak bbc sports, sportinglife, SI.com (najlepszy), kicker.de, as.com i tak dalej. Nie ma po prostu, ludziom brakuje pomysłu, są przedruki, przedruki i przedruki. Wybór eurosport.pl na najlepszą stronę sportową roku to jakieś jaja. Zdecydowanie protestuję przeciwko temu.

  3. R Hurkowski said

    Panie Marku! Witam w lutym, ale czuje sie obrazzony. Czyzby bedace w Pana posoaaniu urzadzenia jakos zablokowaly Panu dostep do portalu futbolnet.pl? Prosze nie dac sie w walce z techniką! Pozdrawiam RH

  4. Tomek Ćwiąkała said

    Pozwolę sobie na drobną reklamę. Strona futbolnet.pl nie przepisuje bezmyślnie z innych portali. Wiadomo, bardzo daleko nam do oglądalności Sport.pl czy Onetu, ale pomysł na stronę jest, moim zdaniem, dobry. Naszą siłą jest właśnie „źródło: własne”.
    Aktualności na bocznym panelu pochodzą faktycznie z innych stron, ale nie na tym opieramy portal. To tylko drobne uzupełnienie.

  5. Tomek Ćwiąkała said

    cóż za zgodność, ale Pan Roman szybszy 😉

  6. vegetable78 said

    ale waszego portalu nie było wśród 15 najpopularniejszych, to po pierwsze. A po drugie napisałem, że „spośród portali kradnących i przepisujących wolę coś tam coś tam”.
    Szanuję futbolnet właśnie za to że nie kopiuje, szanuję 90minut.pl, szanuję jeszcze kilka innych mniejszych serwisów, ale wśród wielkich portali internetowych nic, ale to absolutnie nic oryginalnego nie ma, tylko bezmyślne kopiowanie. Głównie z „PS”.
    PS. Tomek, poza tym ja nie mam nic przeciwko kopiowaniu pewnych fragmentów, robieniu jakiegoś „breaking news”, jak to mówią Angole, ale tak jak piszesz, na tym nie może opierać się cała działalność serwisu. A na tym właśnie opiera się w większości eurosport.pl.
    pzdr.
    PS. Ok, przyznaję się, pisałem o wielkich portalach i zapomniałem o was po prostu…
    PS2. Dobry wywiad z Kazimierskim 🙂

  7. Itso said

    Odnośnie mediów sportowych, oto przykład co jest w stanie stworzyć najpopularniejsza gazeta w Hiszpanii: http://www.fcblog.pl/news/321/barca_kradnie_czy_marca_manipuluje/

    • vegetable78 said

      genialne!!! nie tyle manipulacja co cała awantura. As i marca są absolutnie nadzwyczajne (wiem, że są tacy którzy preferują el mundo deportivo i sport…), chociaż manipulację trzeba tępić.

  8. piecyk said

    Panie Romanie, bez żartów. FutbolNet.pl nie jest dziś dobrym portalem. Był nim w wakacje – codziennie nowe materiały, sporo wywiadów, unikalne newsy, fajna publicystyka, zajebista praca Przemka Michalaka. Teraz serwis odcina kupony, dogorywa, stoi nad przepaścią. Na stronie głównej tekst z 27 czy 28 stycznia, wtedy to by było nie do pomyślenia! Z prawej strony newsy – trzeci z „najświeższych” o tym, że Chelsea zremisowała z Hull, a przecież zremisowała wczoraj, a mamy już 16:00 z okładem. Generalnie ten serwis jest zwykłemu kibicowi niepotrzebny, taki ambitniejszy może ewentualnie chętnie poczytać Pana albo Żurka, ale nic więcej. Pożyje portal jeszcze troche, a potem umrze. I nikt tej śmierci nie zauważy… Pozdrawiam i życzę zdrowia, MP.

  9. R Hurkowski said

    Panie Marku, ale o jaka zlota czy nawet czekoladowa pietnastke idzie? Bo my przed pewna restrukturyzacja w takiej jeden pietnaste regularnie bylismy. To raz, a dwa – to Pan analizuje tylko do jakiejs kreski, a ponizej – czy dobre cokolwiek, czy zle – to sie nie liczy? Przy okazji przypominam o zaproszeniu, kryptonim: „MWPZFCB”. Pzdr RH

    • vegetable78 said

      pamiętam o tym.
      A co do piętnastki, to wyboru dokonano spośród 15 największych portali internetowych zajmujących się sportem. Pozdrawiam.

  10. Itso said

    vegetable78, serio nie czytasz fcbloga regularnie? 😛
    dla samej crackovii i tekstów o cruyffie warto 😉

    • vegetable78 said

      a kto powiedział, że nie czytam, nawet was reklamuję na pasku! przez kilka dni nie było mnie jednak w kraju, bo miałem (powiedzmy) mały urlop, i mam zaległości.

  11. R Hurkowski said

    No to dokladnie mowimy o tym samym, bylismy w „15” przed restruturyzacja, przy czym podawana byla „20”. Teraz przy gorszej przerzutce powalczymy o powrot, byle zdrowie bylo. Czego tez Panu zycze. RH

  12. Frugo said

    PS pol internetu przepisuje i nie dziwne ze sprzedaz gazety leci na leb. Co do eurosport.pl to mega mega syf w porownaniu z eurosport.de czy eurosport.co.uk

  13. R Hurkowski said

    Do Pana Piecyka: Panie Marcinie, prosze w pierwszej kolejnosci martwic sie o siebie. Ciekawszy material „wisi” dluzej, gorszy – krocej. Pragne przypomniec, ze to Pan, wspolpracujac z nami, nie nadazal, nie byl mistrzem szybkiego reagowania, lecz outsiderem. Smieszy mnie, biorac pod uwage Pana opieszalosc, teraz to dzialnie z stylu: „kibic zdala niech…”, albo „kibic z bliska nie…”. I prosze nie wyslugiwac sie personaliami Pana Przmka, ktorego, szanuje, dobrze?! Tym niemniej pozdrawiam. RH

    • vegetable78 said

      easy, easy, to tylko wymiana zdań, nie traktujmy tego personalnie, pzdr.

  14. piecyk said

    Ja byłem outsiderem? 🙂 Haha, no niech będzie, choć mnie Pan troszkę rozbawił 🙂 Śmieszy mnie też ta krótkowzroczność. FutbolNet nie jest wśród najlepszych portali, bo w ogóle nie jest dobry. Więcej – jest słaby. Organizacyjnie jest wręcz fatalny. Był okres, kiedy fajnie się czytało ten serwis, ale teraz jest dramat, który zaczął się chyba tuż po odejściu Przemka Michalaka, który robił tam kapitalną robotę.
    PS. Ja się o siebie martwić nie muszę, czego i Panu życzę 🙂

  15. R Hurkowski said

    Panie Piecyk, odstosunkuj sie Pan ode mnie i od naszego portalu. kochaj sie Pan dalej w sobie. Nie bede prowadzil dyskusji, jesli jestem tu pod swoim imieniem i nazwiskiem, a Pan strzela tez innymi imionami i nazwiskami, a sam sie skrywa, jak… Nie powiem kto, ale Pan wie. Dosyc! Albo Pan bedziesz facetem z jajami, albo takimi cieplyni kluchami prosto z cieplego piecyka. Ale to juz mnie nie interesuje.

  16. Tomek Ćwiąkała said

    Co to znaczy, że portal jest słaby? Oceniasz to po organizacji, która dla samych czytelników i tak nie jest widoczna?

  17. piecyk said

    Teraz z kolei mnie Pan wkurwił i to mocno. NIGDY nie napisałem pod niczyim imieniem i nazwiskiem, więc niech Pan nie oszczędza na prawdzie. Ja piszę jako ‚piecyk’ albo ‚piec’ (od nazwiska) – Pan np. doskonale wie, kim jestem; większość mnie w ogóle nie zna, więc im nazwisko moje nic nie mówi. Poza tym, nie mam po co się ukrywać, bo ja nikogo nie obrażam, nie pluję jadem, nie macham szabelką. Dyskutuję. Aha, doskonale pamiętam, jak na FutbolNet.pl napisał Pan przynajmniej dwa komentarze pod jakimś absurdalnym, anonimowym nickiem, w których wyzywał Pan tych, którzy wyzywali serwis. Nie było tak? Nie miał Pan jaj? OK, koniec dyskusji, bo do niczego nie prowadzi, skoro nie potrafi Pan odeprzeć zarzutu o słabości tego serwisu.
    PS. Tomek (nie znam Cię, musieliśmy się minąć), nie chce mi się już tutaj pisać, dlaczego ten serwis jest słaby. Trochę mu zawdzięczam, więc nie będę się nad nim tutaj pastwił. Jakby co, napisz na marcin_piechota@interia.pl, to Ci to wyjaśnię. Pzdr.
    PS2. Sorry Marek, że robimy Ci cyrk na blogu. Z mojej strony (mam nadzieję) koniec.

  18. vegetable78 said

    tak jak pisałem, wymiana zdań jest ok, nie sprowadzajmy wszystkiego do personalnych ataków.
    PS. Cyrk czasami się zdarza 🙂 powróćmy do debat o futbolu.

  19. R Hurkowski said

    Caly czas Pan strzela jakimis pseudoargumentami, czyli zadnymi. Jakie ja wpisy?! Niedlugo Pan napisze pewnie ze zgwalcilem siedem staruszek w Honolulu. Trzeba miec naprawde wyjatkowe usposobienie, by kąsac rekę, ktora karmila i pluc na człowieka, ktory zyczliwie i cierpliwie stwarzal Panu okazje do zarabiania pieniedzy i doskonalenia warsztatu. W dobrej wierze czujnie adiustowalem Pana teksty, dyskutowalem, wycigalem kasztany z ognia nie za siebie, no i nie baczac na brak realizacji przez Pana obietnic poprawy, dlugo trzymalem Pana mimo sladowej aktywnosci i slownosci. A kilku ludziom z futbolnet.pl Pan mocno podpadl, bo raz po raz anektowal Pan prawa do robienia pewnych tematow, a nie robil ich. Nie ma dyskusji, jak widze, z ludzmi zakochanymi w sobie, takimi, ktorych nie dtac na spojrzenie w lustro. Za chwile Pan zapene napisze, ze to wszystkoco przed chwila napisalem, to nieprawda. No to… milej zabawy, ale sie nastepnym razem prosze nie wcinac w korespondencje miedzy mna a Panem Markiem..

  20. misza said

    Wawrzyn, zostaw ten ranking, bo jest bez sensu. Pomijając nawet Suprona. Jak można wrzucić do jednego garnka sport.pl, zczuba, ektraklasę.tv 90 minut i soccer-live? To tak jakby postawić przed Tobą Politykę, Cztery Kąty, GW, Krytykę Polityczną, Magazyn Futbol i Przegląd Funeralny, a potem kazać wybrać najlepszą polską gazetę.

  21. Sebek said

    Jak, jeszcze niedawno zresztą, pisałem na sportowefakty.pl to z Pewnego Miesięcznika dzwonili i pytali czy za dobrą notę w Podobnym Rankingu nie chce SportoweFakty.pl przypadkiem reklamy wykupić w Pewnym Miesięczniku 😀 :D. Dlatego na to należy patrzeć trochę z przymróżeniem oka.

    Nie chcę być traktowany jako konkurencja – bo mi to wisi, ale FutbolNet.pl przy 90minut.pl i Sportowefakty.pl to portal peryferyjny – podobnie jak goool.pl itd. Czasem są fajne teksty ale to raczej czasem. Bez urazy – to moje prwatne zdanie :).

    A takie rankingi są raz, że mylące a dwa, że mało rzetelne.

  22. vegetable78 said

    najważniejsze, że to w ogóle nie jest tekst o futbolnet tylko o rankingu.

    • Omar said

      Nieważne o czym jest tekst. Ważne o czym są komentarze i e-walki!

  23. regularny czytelnik said

    Czytam tego bloga i fajnie, naprawdę fajnie czyta się te komentarze

  24. Nieustraszony Pogromca Palucha said

    Ponieważ piszę anonimowo na co pozwala mi dobrodziejstwo internetu to chciałbym Panu Sebkowi (Staszewskiemu, zgadza się?) który tutaj pisze i kiedyś się zdekonspirował zadać pytanie. Na portalu weszlo.pl znalazłem taki oto kwiatek odnośnie Pańskiego wywiadu. Czy mógłby się Pan z tego jakoś wytłumaczyć? Aż mnie to zastanowiło i przyznam, że dopiero wtedy sięgnąłem do numeru FN, w którym znalazł się Pański wywiad.

    Mr Y (03.02.2010 15:41:45)
    Ostatni numer Futbol News. Wywiad z Felipe Melo piłkarzem Juve. Durny reprezentant Brazylii nie wie z kim jego drużyna gra na mistrzostwach. Za najgroźniejszego rywala uważa Meksyk i jeszcze analizuje jego skład. Przeciekawe. Zwłaszcza, że Meksyk gra w grupie z RPA, Urugwajem i Francją, a Brazylia z KRLD, WKS i Portugalią. Jak się zmyśla wywiady, to trzeba mieć trochę inteligencji i wiedzy

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

