Eksztajn syn

Jak wiadomo (komu wiadomo temu wiadomo) jestem przeciwnikiem rozpisywania się o sędziach, Wrocławiu i działaczach piłkarskich. Nie interesuje mnie jak dzieciństwo spędzali Animucki i Masiota ani z kim pije piwo prokurator Tomankiewicz, i czy Marian Rapa to albo tamto. Czasami trzeba, ale generalnie interesuje mnie jak jak gra piłkarz, skąd się wziął i co myśli trener oraz wszelkiego możliwego rodzaju ploty transferowe oraz opinie o futbolu. Nadmierne pisanie o działaczach, zachwianie proporcji, wpłynęło moim zdaniem negatywnie – drastycznie – na czytelnictwo naszej prasy sportowej. Dlatego będzie bardzo krótko, z zachowaniem odpowiednich proporcji o nowym szefie sędziów.

Eksztajn syn
A więc, rozmowa z byłym ligowcem.
– Słyszał Pan? Szefem sędziów został Janusz Eksztajn syn. Pamiętam jeden taki mecz. Biegam, biegam, a on do mnie: „Po co tak biegasz i tak nie wygracie”. No i nie wygraliśmy. I tak jeszcze w kilku meczach – mówi były ligowiec.

Tyle o szefie naszych sędziów. Jakby co, mam to nagrane 🙂

7 komentarzy »

  1. colo_colo_santiago_de_chile said

    eeee…. to nie będzie rankingu działaczy? bardzo się rozczarowałem.

    • vegetable78 said

      piłkarzy i trenerów wiadomo jak klasyfikować. A działaczy? Co byłoby podstawą?

  2. Omar said

    Liczba zajmowanych stanowisk działaczowskich w karierze. Liczba rozliczanych na lewo diet i wielkość podbródka. Liczba postępowań karnych, liczba przypinek w klapie i wspólnych zdjęć z działaczami PZPR. Podzielić to przez współczynnik wieku i wyjdzie nam ranking działaczy. Proste.

  3. Marek Tal said

    Mógłbyś sklasyfikować działaczy pod względem wykształcenia.

  4. vegetable78 said

    staram się w ogóle unikać działaczy. Czasem coś tam można dać, ale nie widzę, żeby w Anglii czy Hiszpanii ludzie nadmiernie podniecali się działaczami. Wszędzie są piłkarze, trenerzy, transfery, opinie… U nas tylko funkcjonuje liga działaczy. Moim zdaniem to błąd.

  5. Omar said

    Ale w Anglii i Hiszpanii nie ma o czym pisać. Wyobrażasz sobie, że tam byłoby cicho o delegacjach Piechniczka? Że gość pokroju Ekstzajna zostaje szefem sędziów, a Guardian opisuje w tym czasie transfery Sunderlandu? 2 dni i by gościa nie było. U nas jest kultura, że wałki są jawne i bezkarne. O działaczach faktycznie jest za dużo, ale jestem za tym żeby kurewstwo tępić.

  6. vegetable78 said

    Ja się absolutnie zgadzam, pisać trzeba, tępić Piechniczka i jemu podobnych. Mówię o zachowaniu proporcji. Mam wrażenie, że ludzie nie czytają sportu, bo przestali go rozumieć. PZPN – Widzew – licencja – GKS – Podbeskidzie. Jestem za tym, żeby o tym pisać, żeby reagować, ale jestem przeciw temu, by ta tematyka zdominowała łamy gazet.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

