Zakład wciąż aktualny

No i kto jeszcze dołączy do niedawnego zakładu? 2 piwa na to, że Legia skończy w pierwszej trójce…
Mecz z Lechem co najmniej optymistyczny. Vrdoljak to zdecydowanie mój ulubiony piłkarz ligowy, obok kilku innych. Walka, ponadprzeciętna technika, kreatywność.
Sporo Legii dała czerwona kartka Macieja Rybusa. Facet absolutnie nie na miarę europejskich pucharów, a jego nominacje do reprezentacji są mocno naciągane.
Liczyłem kontakty w pierwszej połowie. 6,6,4 – zejdź gościu! Usłyszał me wołanie 🙂
Bramka Mezengi zbytni mnie nie podnieca – pierwsza i pewnie ostatnia. Ok, może nie, ale jeśli strzeli w sezonie więcej niż 5… ktoś przyjmuje zakład?
Z kolei zastanawia mnie totalny upadek Wichniarka. Wszedł, nic nie wniósł. Upadek bolesny. A przecież niedawno kreowano go na kadrowicza. Skoro Wichniarek nie jest International Level, to kto jest?
Na przykład Niedzielan. Ależ mało zabrakło, wystarczyło podnieść piłkę, wystarczyło trafić do pustej bramki. Stracił dwa gole, ale znalazł się tam gdzie powinien, to już coś. Facet jest niesamowity, ma drugi hitowy sezon. Myślę, że takie osobistości mają nie tylko kolejne bramki na koncie ale i ogromny wpływ na drużynę. Coś w stylu Frankowskiego w Jagiellonii czy Świerczewskiego przez ostatnie lata w naszej lidze. Mocny na boisku, mocny w szatni. Z drugiej strony rozumiem Smudę (choć coraz mniej rozumiem wypowiadane przez niego zdania) – nie powołuje Niedzielana, bo woli Lewandowskiego i Jelenia. Oni jednak grają tam, a on tu. I on też tam był, ale nie dał rady. I to zasadnicza różnica.
PS. Tomasz Lipiński poprawił w Canal Plus – w Śląsku elegancko zawieszono trenera Tarasiewicza. Czy dziennikarz może być tak naiwny, żeby nie powiedzieć ostrzej? Przecież sprawa jest bardziej czytelna niż książka w podstawówce. Ok, jestem agresywny, ale nie znoszę klepania działaczy po plecach.

Reklamy

3 Komentarze »

  1. MZ said

    No zakład całkiem rozsądny i do wygrania. Zwłaszcza, że po tym zwycięstwie Skorża dostanie czasu na pewno do pierwszej kolejki wiosennej, a wtedy już nie będzie kilku osób z którymi trener ma nie po drodze. Pewnie też ITI dołoży na nowych, skrzydłowego, stopera i ofensywnego pomocnika. Albo Skorża cos wykombinuje, bo to jednak trener z głową.

    Rybus… Rybus chyba powoli do jednego rzędu zaczyna się staczać (a może dochodzić) co Peszko, do klubu Polskich Pyskatych, Pijanych, Ponadprzeciętnych, Prawdopodobnie Przewalających Potencjał Piłkarzy. Można to też nazwać w skrócie klub PPPPPPPP, lub 8xP. Ładne, prawda? W każdym razie, Rybus czasem cos zagra fajnego, skleci niezłą akcję, ale tak to jest po prostu beznadziejny i najgorszym przykładem piłkarza zespołowego. Cokolwiek by to miało znaczyć.

    Niedzielan do kadry… Czemu nie. Jak mu się uda utrzymać równy poziom przez cały sezon to na pewno drużynie się przyda jego inteligencja, wyczucie i przyspieszenie. Zresztą po wywaleniu Peszki na pewno by się dla niego miejsce znalazło, jesli Smuda nadal będzie picował, że chce grać 4-3-3…

    Elegancko zawieszony, elgancko wrócił do Wrocławia pociagiem, a elegancki prezes W. wrócił autem. Ciekawe komu droga z Kielc zajęła więcej czasu?

    PS. Piłkarze Śląska ponoć po meczu pytali czy jak wygrają najbliższe spotkania to Barylski zostanie jako trener. Boooooją się zmian i nowego, strasznie. Bo nowy może okazać się osobą, która faktycznie każe im realizować taktykę i biegać przez cały mecz. No i nie pochwali po przegranej 2-5.

  2. słoma said

    Marek przyjmuję zakład…wygram czy przegram, spotkać się (i wypić pwiko!) zawsze warto…pozdrawiam.

    • vegetable78 said

      Jasne, że tak. Do zobaczenia 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: