Głosujmy na Siemko i Strimko!!!

McDonald proponuje zabawę. OFICJALNĄ! – głosujmy na imiona maskotek – plagiatów tych z Euro 2008.
A więc nie pamiętam jak nazywały się maskotki na EURO 2008. Łatwo byłoby to sprawdzić, ale mi się nie chce, bo nie ma to najmniejszego znaczenia… ok, zrobię to – Trix i Flix.
Teraz mamy głosowanie, jak nazywać się będą nasze maskotki – plagiaty.
Otóż na stronie mcdonalda są trzy OFICJALNE propozycje – Slavek i Slavko (prowadzi), Siemko i Strimko (moja ulubiona propozycja) oraz Klemek i Ladko (moja druga ulubiona propozycja).
Szkoda, że nie ma możliwości głosowania na Klemka i Siemka, byłoby to takie polskie, takie słowiańskie. Światowid i Ziemowit.
Ech ci dwaj zwariowani chłopcy, oni na pewno podbiją serca młodzieży na całym świecie, ależ oni lubią narozrabiać. Oj chłopcy, chłopcy, babcia nie da zupy. Ale kochamy ich, prawda?
Szalony Slavek i ladaco Slavko.
Ancymon Siemko i nicpoń Strimko.
Rozrabiaka Klemek i huncwot Ladko.
Ech ci niesamowici chłopcy. Leniwi ale zdolni, ech ta dzisiejsza młodzież. Czyż oni nie są uroczy? Księżyc by ukradli, jakby tylko mogli.

Pierwsze skojarzenia, które przyszły mi do głowy to Piwko i Winko, najbardziej kojarzące się z naszym regionem, ale okazuje się, że takie propozycje już były (vinko i vódko, pivko i vódko).
Z tego co widziałem na forach świetne imiona to:
– Bieda i Nędza
– Szkaradek i Paskudek
– Andrzej i Zdzisław (dopasowano do tego zdjęcia Szarmacha i Kręciny)
oczywiście można pójść dalej…
– Gieniek i Czesiek
– Iwan i Zdzisiek
itd – tradycyjne imiona pod śledzika – dawaj Gieniek, dawaj Zdzisiek.
Nie boję się tego… jeszcze nie tego. Kogo to obchodzi czy to będzie Siemko i Strimko (moja wielka akcja na rzecz Siemko i Strimko na razie kończy się klęską, mimo że oddałem już prawie 10 głosów, poparcie dla duetu słowiańskich SS-manów spadło z 20 do 19 procent, nad czym ubolewam).
Maskotek nikt nie będzie pamiętał. Ja zaś najbardziej boję się oficjalnej piosenki mistrzostw. Jakiegoś keine grenzen. Boję się naprawdę. To będzie obciach na lata. Wiem to.

PS. Głosujcie na Siemko i Strimko!

4 Komentarze »

  1. Roman Hurkowski said

    No to w takim razie serdecznie polecam:
    http://futbolnet.pl/wiadomosci/futbologia-imiona-blizniakow-a-sprawa-polska

    • Finkelbaum said

      Gdy skorzystałem z linka, okazało się, że mój McAfee SiteAdvisor ocenił stronę futbolnet.pl jako „ryzykowna”. Nie przeczytałem więc, ale nie mam wątpliwości, że ciekawe. Pozdrawiam Pana, Panie Romanie!

  2. Sebek said

    Chuju i Muju byłoby odpowiednie. Albo Sodoma i Gomora (idealnie pasuje, szczególnie biorąc pod uwagę przewidywana aktywność grzybiarek celujących w europejską walutę przyjezdnych kibiców). Ewentualnie naszego można było nazwać 20 a ich 12 i nawet byliby na koszulkach podpisani…

    A na poważnie: Slavek i Slavko a później ten Łatek i Kładek czy jak im tam. Strimko i Siema na końcu 🙂 A w ogóle wszystkie chujowe.

  3. Lędzic said

    Nie było takiego boga jak Światowid, tylko ŚWIĘTOWIT.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skomentuj

